De beste telefooncentrale voor uw onderneming
Welke telefooncentrale past bij uw bedrijf?
Uiteraard wilt u dat de communicatie met klanten, leveranciers en andere stakeholders vlekkeloos verloopt. Want er is niets zo vervelend als een minutenlange wachtrij, telefonisch onbereikbaar zijn of een slechte belkwaliteit.
Daarom is een telefooncentrale die past bij de omvang van uw bedrijf noodzakelijk.
Een telefooncentrale kiezen is niet eenvoudig
Er zijn namelijk verschillende soorten telefooncentrales op de markt, elk met hun eigen voor- en nadelen.
Runa helpt u om deze knoop door te hakken.
Analoge centrale
Een analoge telefooncentrale zorgt ervoor dat deze binnenkomende ISDN lijn kan gebruikt worden door meerdere toestellen.
ISDN-centrale
Bij deze centrale is het aantal netlijnen dat erop kan worden aangesloten van tevoren bepaald. Dat aantal kan variëren van twee tot honderden.
VoIP-centrale
VoIP is een afkorting voor ‘Voice over Internet Protocol’. Dat betekent dat u belt via een internetverbinding.
Cloud-centrale
Cloud telefonie betekent dat uw telefooncentrale niet meer fysiek ergens staat, maar in de cloud.
Advies op maat
De juiste telecomoplossing voor de juiste prijs. Dat is waar Runa naar op zoek gaat. Daarom bekijken we eerst uw specifieke situatie:
- Belt u vaak internationaal?
- Zijn er meerdere vestingen?
- Hoeveel gebruikers heeft u?
- Wat zijn de gewenste functionaliteiten?
We vragen offertes aan bij de verschillende partners die in aanmerking komen voor uw specifieke telecom noden. Op basis hiervan stellen we enkele mogelijkheden voor.