Wegens de sterke groei op korte termijn is Floorify verhuisd naar een nieuw pand. De vorige eigenaar had een geleasede telefooncentrale en Floorify had de kans dit contract over te nemen. Dit was een prijzige oplossing die niet echt aansloot bij de organisatie.
Runa heeft onderzocht wat de andere mogelijkheden waren om een zo flexibel en schaalbaar mogelijk telefoniesysteem op te stellen dat voldeed aan alle eisen.
De organisatie beschikte nog niet over vaste telefoonnummers en wou de omschakeling van het mobiele nummer, dat bij alle klanten en leveranciers gekend was, zo vlot mogelijk laten verlopen. Nummerherkenning en automatische callflow was hierbij ook essentieel voor het leveren van een zo efficiënt mogelijke service. Daarnaast moesten de werknemers over de mogelijkheid beschikken om ook van thuis uit te werken.
Wat zegt Floorify?
Floorify wil Runa alle felicitaties toezenden van het hele Floorify team. De installatie is super verlopen. De uitleg was zeer goed en de volharding om alles tip top te krijgen, terwijl onze IT service niet altijd mee wilde, was fantastisch.
Wat heeft Runa gedaan voor Floorify?
We hebben 2 verschillende cloudcentrales naast elkaar gezet met de nodige toelichting en advies waarbij vooral flexibiliteit en schaalbaarheid sleutel was.
Het was aan de klant om af te wegen hoe snel zij zouden groeien en hoe ver zij wilden gaan in de functionaliteiten. Daarnaast werd ook de internetverbinding aangepakt zodat deze zeker stabiel en redundant genoeg was om het telefoniesysteem te dragen, rekening houdende met het bestaande budget. Ook mobiele telefonie werd geoptimaliseerd waarbij er extra budget vrij kwam voor het telefoniesysteem.